Leggings voor mannen?

Bij vrouwen is er al veel commentaar op het dragen van leggings als broek, maar wat als mannen dit zouden doen? Veel vrouwen vinden skinny jeans al niets voor mannen, maar “meggings” ofterwel de mannen legging. Wat vinden we daar van?

megging

Persoonlijk heb ik toch wel de voorkeur aan normale broeken bij mannen en vind ik dit raar uitzien op het eerste gezicht. Misschien is het iets waar ik aan moet wennen, maar ik hou toch meer van een gewone broek.

megging2

Je hebt ze in alle kleuren en modellen, bij deze zie je een vlag, een leren megging en een met leger print. Tsja, je moet er van houden..

megging3

De zwarte vind ik dan opzich nog wel oke. Maar een glitterlegging bij een jongen? Dit is geen trend voor mij denk ik.

megging4

megging5

megging6

Ik ben wel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden? Is het een do or don’t?

Liefs,

Kyra.

Plaats een reactie