Shoplog HEMA& kruidvat.

Ik ben zoveel aan het schrijven de afgelopen dagen, dat er vandaag best een artikel extra online mag komen. Dus vandaag 2 artikels online! Ik heb nu nog een shoplog voor jullie van de kruidvat en de HEMA, alhoewel ik bij de HEMA maar een ding kocht wilde ik hem toch delen. Het is namelijk zo ontzettend schattig.

Bij de HEMA kocht ik maar een ding, maar wel een ding die ik heel hard nodig had. Mijn oortjes waren kapot gegaan, helaas. Toen ik bij de HEMA kwam voor nieuwe oordopjes zag ik allemaal leuke vormpjes en kleurtjes. Dat maakt me altijd blij. De prijs maakte me ook blij.

IMG_6250 2

Ik koos voor de oordopjes met vogeltjes. Zijn ze niet enorm schattig! Ze laten me denken aan het vogeltje van twitter en 4euro voor oordopjes is helemaal niet veel. Inmiddels heb ik ze al uitgetest en ja hoor, ze doen het prima. Dankje HEMA!

Dat was het enige dat ik van de HEMA had gekocht, maar ik vond het zo leuk dat ik het toch even met jullie wilde delen.

Dan nu de kruidvat. Hier kocht ik 3 dingen.

IMG_6254 2

Ik begin met het minst speciale product dat ik kocht bij de kruidvat, maar de kruidvat deodorants waren in de aanbieding. Ik had deze nog nooit gebruikt maar tot mijn verbazing werken ze toch heel erg goed. De geur ruikt erg lekker en zoet. Geen overheersende geur, maar dat zoek ik ook niet in een deodorant. Deze was afgeprijsd van 1,29 naar 1euro!

IMG_6252 2

IMG_6253

Hier ben ik zo enthousiast over! Ik weet dat deze al heel erg lang bestaat, maar sinds dat hij pas nieuw is wilde ik hem al. Zwitsal is zo’n lieve lekkere geur, en hij blijft nog verassend lang zitten ook. Een zachte dagelijkse geur is het. Deze kocht ik voor 13 euro.

IMG_6255 2

En als laatste kocht ik voor 2,59euro deze mono oogschaduw van essence. “Colour of the year” In de verpakking lijkt het paarsachtig, maar op het oog lijkt hij meer roze.

IMG_6257

IMG_6258

IMG_6259 2

IMG_6260

Ik vind het een hele mooie kleur, vandaar ook de hele foto’s van mijn oog, haha.

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

