Fotostudio

HET SPIJT ME. Ik heb een hele tijd geen dingen meer geschreven hier, ik had het namelijk heel erg druk met school. Dat is natuurlijk geen excuus om 2 maanden niet meer te bloggen, oops..

Maar vandaag is er een nieuw filmpje!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, zit ik op een creatieve school. Daarom mochten wij vandaag in de studio werken.

We gingen daar foto’s maken voor Jari’s website en ik maakte een timelapse van ons.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

En ik zal mijn best doen om weer meer te gaan bloggen. Ik wil sowieso 1x per week een filmpje online zetten, dat zal waarschijnlijk op een donderdag zijn. Daarnaast ben ik ook aan het werken aan een nieuwe website, dus binnekort heb ik een splinternieuwe mooie website. Ik heb er zin in !

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

