Vogelpoep?!

Spinnenpoten als wimpers, slakkenslijm voor je huid, we horen wel vaker rare dingen. Het klinkt allemaal een beetje vies en raar, maar zou het ook werken?

In Tokyo en Hollywood geloven ze er heilig in : Een masker van vogelpoep zou je huid ontsmetten. Ook bekende mensen gebruiken deze behandeling, bijvoorbeeld Tom Cruise, Oprah en Victoria Beckham. Victoria beweerde dat deze behandeling haar heeft geholpen tegen haar acne.

Waar deze behandeling nog meer goed voor is?

Deze behandeling zou ook goed zijn voor mensen met een vettige huid, littekens zouden ervan verminderen/verdwijnen, ook zou het ouderdomsverschijnselen laten verminderen. De behandeling zou echter niet geschikt zijn voor mensen die snel allergisch zijn of mensen met een gevoelige huid.

Ik vraag me af hoe zo’n masker ruikt en het lijkt me al helemaal geen prettig gevoel. Maar van de andere kant, als het werkt, zou ik het dan overwegen? Om eerlijk te zijn denk ik van niet. Er zijn zoveel middeltjes op de markt voor een gladde huid, dat ik liever zoiets gebruik dan dat ik vogelpoep op mij smeer. Maar hey, ieder voor zich.

facial.jpg.CROP.rectangle3-large

Ik vroeg me af : Geloven jullie in deze techniek? En zouden jullie het uitproberen?

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

