Dierenproeven

Hallo, het spijt me dat ik een tijdje geen blogposts meer heb geschreven. Dat komt omdat ik bezig ben met het onderzoeken van diervriendelijke producten, merken als essence, etos en catrice zijn dierproefvrij. Maar in de luxere merken is het vaak moeilijk te vinden. Ik heb hier een enorm goed merk in gevonden en daar zal ik jullie snel meer over laten weten! Want ik ben enthousiast.

De producten van Forever zijn gemaakt op basis van aloe vera. Aloe vera is goed voor de huid, weerstand en een goede spijsvertering. Aloe vera kan je ook van je puistjes af helpen.

Buiten dat is aloe vera een volledig natuurlijk product hierdoor komt er geen dierenleed van pas om de producten te maken. Dat is ook altijd wel fijn, toch?

aloe-leaf

Aloe

Deze week zal ik jullie meer laten weten over dit merk, maar ik vroeg me nu vooral af: Hoe denken jullie over dierenproeven?

images-18

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

