Fotografie

Ik heb dit eigenlijk nog nooit hier gedeeld, maar buiten mijn blog heb ik ook een eigen website. Daar post ik mijn foto’s op. Ik ben best trots op die site en daarom wilde ik het graag even aan jullie laten zien. Fotografie is iets waar ik mijn rust in kan vinden, hetzelfde geldt voor filmen en tekenen. Voor het filmen gebruik ik mijn youtube maar fotografie is echt iets van deze website.

Doordat de site een tijdje down is geweest zijn er een tijdje geen nieuwe foto’s meer op geplaatst. Maar ik beloof jullie dat er binnenkort nieuwe foto’s op komen te staan.

De website is http://www.kyraphotography.nl

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Dit is een kort bericht, want ik ben momenteel aan het leren voor mijn auto theorie examen. Morgen zal ik jullie vertellen hoe dat ik gegaan, spannend!

Liefs,

Kyra.

2 thoughts on “Fotografie

Geef een reactie

