Verwen jezelf

Ik betrap mezelf er eigenlijk veel te vaak op. Ik wil te veel dingen doen in te weinig tijd, waardoor ik eigenlijk heel vaak stress heb. Mijn lichaam kan al niet zo goed tegen stress dus dat levert vaak voor problemen op. Maar gewoon een uurtje per dag nemen om jezelf te verwennen zou zoveel goeds doen. Ik heb een paar tips voor jullie om jezelf te verwennen, lees verder!

Wat ik altijd heel graag doe om mezelf te verwennen is schilderen of tekenen. Lekker muziek aan, niet denken en gewoon creatief bezig zijn. Nu denk je misschien : Maar ik ben helemaal niet creatief? Dat hoeft ook helemaal niet. Doordat je bezig bent ben je voorderest niet veel bezig in gedachten en werkt het heel erg ontspannend.

b1

Een lekker warm bad is ook altijd fijn. Voor extra stressvolle dagen is een bruisbal echt een goede tip. Ook geurkaarsen kunnen je bad nog fijner maken. En als je eruit komt gelijk insmeren met bodylotion en daarna lekker je warme onesie of pyjama aan. Heerlijk voor het koude weer.

images

Wat ik zelf ook altijd heel ontspannend vind is lekker een stukje lopen of rennen. Het liefste maak ik rustig een boswandeling. Nu snap ik dat dit niet iets is dat je op een doordeweekse dag zomaar even gaat doen, maar in het weekend vind je daar vast wel een paar uurtjes tijd voor. Zeker met de herfst is het echt een aanrader, de warme kleuren in het bos zijn dat erg mooi.

Herfst Arrangement

Jezelf verzorgen met een maskertje en een leuke film is ook altijd fijn. Zeker als je een warme deken hebt om in te kruipen. Met een warme kop chocomel. Hmm.

tumblr_nd1h1t08VR1sm9wdio1_500

Het enige dat ik even duidelijk probeer te maken is : Denk aan jezelf, ook als je het druk hebt.

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

