Haar tijdlijn.

Jarenlang verfde ik mijn haar in verschillende gekke kleuren, dit stopte vorig jaar toen ik besloot dat ik lang en gezond haar wilde. Ik liet mijn haar uitgroeien en inmiddels is het al een heel stuk gegroeid. Ik zat laatst mijn oude foto’s terug te kijken en ik dacht dat het misschien leuk was om een paar oude haarkleuren met jullie te delen.

Voordat ik deze foto’s ga ik posten wil ik even zeggen : de foto’s zijn helaas niet allemaal van goede kwaliteit, veel foto’s zijn gemaakt met mijn ipod.. Helaas.

bruin DSC00029

Dit is ongeveer mijn eigen haarkleur. Een donkerblond/ bruine kleur. ( Op de eerste foto zie je 2 keer mijn trouwens.)

298842_4113901698264_1582312032_n rood red

De eerste keer dat ik mijn haar verfde verfde ik het rood. Ik vond het zo leuk om rood haar te hebben, maar het was echt heel vervelend dat het zo snel verkleurde.. Daarom besloot ik mijn haar zwart te maken.

zwart

Met mijn zwarte haar leek ik extra bleek. Maar mijn ogen kwamen enorm goed uit. Het nadeel was dat ik heel veel zwarte kleding had en ik dus al snel een grote zwarte wolk was.

elfdonkerpaars

Deze kleur vond ik zo tof ! En nog steeds. Het was een soort donkerpaars/violet achtige kleur.

DSC00451

Hier had ik mijn pony geblondeerd.

DSC00647Snapshot_20130504_3

Dit is waar het eigenlijk allemaal begon : De dag dat ik besloot mijn haar blond te maken. En god, ik mis dit nogsteeds! Het was zo leuk om blond haar te hebben.

BTVjUsICcAADK08

Hier had ik de onderkant van mijn pony paars geverfd, dat had wel een grappig effect.

dipdye

Blauwe en rode/roze dipdye.

1240424_10201370247450550_1193333921_n

Pastelpaars in mijn pony en pastelroze aan de onderkant van mijn haar. Ik was net een my little pony, haha!

tumblr_mt9q2rODta1r5ret1o1_400 tumblr_mtaftoULAK1r5ret1o1_1280

Ik was het pastelroze beu en besloot mijn haar fluoriserend roze te maken.

black

Half zwart en half wit haar. Hallo Cruella de vil!

blauw

Een stuk blauw in mijn haar, dit heb ik niet lang gehad, maar het zag er wel erg leuk uit.

DSC01239

Oops, i’m blue dabudiedabuda!

Snapshot_20130609_3

Roze in mijn pony, wat een rare foto is dit trouwens..

paars

Pastelpaars haar, dit zag er zo tof uit! In de zon was het een beetje blauwachtig.

BVVDj-eIgAAxNg3

Zilvershampoo doet wonderen als je blond haar hebt, hier was het dus echt helemaal wit met paars en roze aan de onderkant.

1520793_10202268834754671_534359240_n

Toen besloot ik dat ik weer bruin haar wilde, maar ik liet er wel een paar blonde highlights in zitten.

paarsbruin

Blonde highlights vond ik al snel heel saai, dus ik besloot om ze roze te maken.

Dit was het laatste dat ik deed voordat ik het liet uitgroeien. Inmiddels heb ik “gewoon saai bruin haar” en ik mis mijn blonde haar nogsteeds.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn oude haarkleuren te zien!

Liefs,

Kyra.

5 thoughts on “Haar tijdlijn.

Geef een reactie

