REVIEW : MaxFactor colour X-pert

De gekleurde eyeliners zijn helemaal in, maar vaak zijn de kleuren zo vaag en licht dat je het eigenlijk niet eens ziet. Toen ik bij de etos was zag ik in het MaxFactor rek gekleurde eyeliners liggen. (De etos had ook nog 30% karting op make-up dus dat was al helemaal fijn) Omdat MaxFactor toch als “goed merk” gezien wordt, wilde ik het toch graag even proberen.
Ik heb de turquoise kleur en de paarse kleur. (De namen stonden op de rekken, maar niet op de verpakking. Helaas weet ik deze namen dus niet meer, sorry.)

IMG_6185

De verpakking is vrij simpel, het enige dat ik ere en beetje jammer aan vind is dat er plakband aan de bovenkant zit die ik er niet vanaf krijg.. Voorderest zie je duidelijk welke kleur je hebt aan de onderkant van de verpakking. Dat is ook wel fijn. Een simpele maar handige verpakking dus.

IMG_6186

IMG_6187

Dit is hoe mijn ogen eruit zien zonder make-up, een groene kleur hebben ze. Bij groen past paars vaak heel erg goed, maar omdat ik de turquoise kleur ook heel erg mooi vond wilde ik die ook wel heel graag proberen.

IMG_6188

De swatches, de kleuren zien er goed dekkend uit. Er zitten heel veel glitters in, je moet er van houden, maar ik vind het zeker leuk! Toen ik de swatches van mijn arm af wilde halen waren ze al helemaal gedroogd en kreeg ik ze er heel moeilijk af. Tsja, op dat moment was dat niet zo fijn, maar het is wel een goed teken.

IMG_6189

IMG_6192

IMG_6191

Deze kleur dekte niet zo heel goed. Ik moest er meerdere malen overheen gaan om het goed te laten pakken, jammer. Maar nu hij erop zit vind ik hem toch wel heel erg mooi. Misschien zelfs wel mooier dan zwart, want ik heb het idee dat dit mijn ogen meer laat spreken.

IMG_6193

Een fullface foto met de paarse eyeliner. (Voorderest draag ik geen make-up.) Zoals je ziet valt het bijna niet op dat ik een andere kleur eyeliner draag, opzich niet heel erg want ik hou wel van subtiel.

IMG_6203

En dan nu de blauwe, dit is hoe hij aangebracht wordt. Persoonlijk vind ik het best een fijn kwastje waar je strakke lijnen mee kunt zetten.

IMG_6196

IMG_6200

IMG_6197

Dit is de blauwe eyeliner, deze vind ik echt enorm tof! Zelfs met groene ogen staat hij mooi. Deze is wel wat opvallender, deze foto’s zijn binnen genomen maar buiten valt hij wel meer op. Vooral als er zon op schijnt.

Conclusie : De paarse kleur is erg mooi, maar niet zo opvallend. Ook moet je meerdere lagen aanbrengen om een goede dekking te krijgen, dat is wel jammer. De blauwe dekt veel beter, hij valt wel meer op. Dus als je meer van een subtiele eyeliner houdt is deze niet zo geschikt voor jou.

Liefs,
Kyra.

Geef een reactie

