OOTD #1

Herfstkleding uitzoeken vind ik altijd erg moeilijk, want het is erg onvoorspelbaar wat het weer gaat doen. Daarom ben ik een grote fan van warme vesten dragen. Mijn outfit van vandaag is makkelijk, maar ziet er sjiek uit.

outfit

Dit is mijn outfit van vandaag, een simpel jurkje dat omgetoverd is tot een sjieke outfit. Door mijn wollen vest en beanie ga ik het ook zeker niet koud krijgen. Het jurkje en het vest zijn beide van H&M. Het jurkje kostte 9,99euro en het vest kostte 20euro.

IMG_6214

Om een taille te creeen droeg ik een subtiel riempje over mijn middel. Ik weet niet meer precies waar ik deze riem gekocht heb, maar ik weet wel dat primark voor kleine prijsjes ook zulke riempjes heeft. Kleine riempjes met studs of figuurtjes kunnen je outfit meteen wat opfleuren.

IMG_6215

Mijn beanie is van de C&A. Dat is een winkel waarvan ik heel vaak vergeet wat voor leuke spullen ze eigenlijk verkopen. Voor weinig geld kun je daar vaak hele leuke dingen kopen.

IMG_6216

Deze schoenen zijn van de schoenenreus en ze kostten 10euro. De kwaliteit van deze schoenen is nog best wel goed, vaak zijn 10-euro-schoenen bij mij erg snel kapot maar bij deze valt dat echt reuze mee.

Ik hoop dat jullie mijn outfit van vandaag leuk vonden.

Liefs,

Kyra.

2 thoughts on “OOTD #1

  1. Wat een leuke outfit draag je dame! Helemaal met those lovely shoes, wat een unieke schoenen ook. Haha, nice dat ze zo goedkoop waren! Dat heb ik bij mijn Primark shoes, blijven ook lang goed! De kleur spreekt mij zeker aan, maar ook de tailleriem en het mutsje. Het is classy, maar ook weer street en casual. Mooie combo!

    Like

Geef een reactie

