Gebleekte wenkbrauwen?

Jullie hebben vast wel gehoord van Miley Cyrus met haar gebleekte wenkbrauwen een tijdje geleden. Het lijkt wel alsof ze ons een trend voor was. Steeds meer celebrities en modellen hebben gebleekte wenkbrauwen. Maar of het nou echt mooi is, tsja dat blijft persoonlijk natuurlijk. Ik heb voor jullie een paar voorbeelden opgezocht. Lees verder!

bleachedbrows

 ImageGen

In deze fotoshoot hebben Jordan Dunn, Cara Delevingne en Lily Donaldson gebleekte wenkbrauwen persoonlijk hou ik er niet zo van, maar hun ogen komen wel enorm goed uit zonder wenkbrauwen. Grappig he, om te zien wat voor verschil wenkbrauwen nou eigenlijk maken. Om eerlijk te zijn laat het me op deze foto een beetje denken aan aliens, alhoewel deze modellen natuurlijk wel supermooi zijn.

natashapoly

Deze foto van Natasha Poly, een model, vind ik wel enorm mooi. Ik weet niet wat het is, maar ze rockt de geen-wenkbrauwen-look enorm goed. Wat me wel opvalt is dat veel mensen met gebleekte wenkbrauwen erg opvallende lippenstift dragen. Dat maakt het contrast extra groot.

The 20th Annual Watermill Center Summer Benefit

In dit rijtje hoort natuurlijk ook Lady Gaga thuis, want als er iemand is die houdt van apparte stijlen, dan is zij het wel. In combinatie met haar donkere haarkleur is dit wel heel erg opvallend. Of je ervan houdt is een smaak, het is in ieder geval apart.

jeffreestar

Ook Jeffree Star heeft make-up looks waar hij geen wenkbrauwen heeft, ja, zijn wenkbrauwen zijn welliswaar niet gebleekt maar ze zijn er gewoon vanaf geschoren. Toch vond ik deze look wel in dit artikel passen. Door de felle make-up keuzes valt het in eerste instantie niet eens echt op dat hij geen wenkbrauwen heeft. Oke, je ziet natuurlijk wel dat er iets “raars” aan de hand is, maar het is niet heel erg opvallend. Maar laten we eerlijk zijn, Jeffree Star is toch wel echt een make-up queen.

beyonce

En ja hoor, ook onze enige echte Queen B heeft haar wenkbrauwen gebleekt voor de cover van het tijdschrift ELLE. Bij haar vind ik het erg onopvallend en subtiel. (Dit heeft niks te maken met dit artikel, maar wauw, ik vind de make-up van Beyonce altijd zo perfect.)

Maar nu ben ik opzich wel benieuwd, wat vinden jullie van deze trend? Is het een do of een don’t?

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

