Voor de sneeuwwitjes : white foundation.

Ik heb het probleem zelf ook altijd, je staat voor het make-up rek en denkt ein-de-lijk de goede foundation kleur te vinden. Helemaal enthousiast kom je thuis, maar niet voor lang want een paar minuten later kom je erachter dat hij alsnog te donker is.. Ik heb de oplossing gevonden en die wil ik graag met jullie delen!

Namelijk : White foundation van stargazer.

Deze foundation is echt helemaal spierwit, daarom raad ik je aan deze te gebruiken samen met een andere foundation, die net iets te donker voor je is. Als je hem gebruikt zonder een andere foundation zie je eruit als een spook. (Dat deed ik op mijn uitgelichte afbeelding)

Ik gebruikte de witte foundation samen met Miss Sporty So Matte.

IMG_6175

Dit is hoe de producten eruit zien, maar deze review gaat over de witte foundation, dus daar ga ik me even op focussen. Het is een simpele verpakking met 12m inhoud, dat is helaas niet zo veel. Maar ach, je kunt er lang genoeg mee doen aangezien je hem mengt met andere foundation.

IMG_6177 2

Dit is hoe de applicator eruit ziet, ik vind het wel handig. Hiermee smeer ik de foundation op mijn hand om hem te mengen. Dat werkt prima. Het voordeel hiervan is dat je precies ziet hoeveel je op je hand smeert en er dus niet opeens een hele klodder op ligt.

IMG_6170

De swatches :

Rechts is alleen Miss Sporty So matte, de middelste is White Foundation en rechts zijn ze gemengd. Zoals je ziet is het heel erg makkelijk en handig. Zo kun je nooit meer een foundation kopen die je niet kunt gebruiken, yes!

IMG_6157 IMG_6158

Dit is mijn huid zonder foundation, ik heb eigenlijk geen puistjes maar wel donkere porien en kleurverschillen. En op de foto lijkt het een beetje alsof ik sproetjes heb, in het echt in me dit nog nooit opgevallen, wat grappig.

IMG_6171

En hier heb ik de foundation op, zie je het verschil? Mijn huid lijkt veel egaler en lichter. Dit klinkt heel erg raar maar bij mezelf vind ik het mooier staan als ik iets lichter ben dan donkerder. (Bij andere mensen heb ik dit overigens niet, ik vind een getint huidje ook heel erg mooi.)

Ik ben erg enthousiast over deze foundation en ik hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen.

Witte foundation is te koop bij Attitude Holland voor 8,99euro, maar momenteel is er een actie waardoor hij nu slechts 6,92euro kost. Top!

http://www.attitudeholland.nl/haar/body-sieraden/make-up/foundation/vloeibare-foundation-liquid-foundation/

2 thoughts on “Voor de sneeuwwitjes : white foundation.

Geef een reactie

