Kermis

De dag van het jaar waarin het geen kerst is, maar wel overal lichtjes te bekennen zijn. De irritante muziekjes en de overheersende geur van popcorn. Weten jullie al waar ik het nu over heb? Over de kermis!

Persoonlijk ben ik geen grote fan van de attracties, maar de gezelligheid vind ik heerlijk. Vooral als het donker is kan ik echt genieten van de kermis-knusheid. De schreeuwende mensen in de attracties en de diepe mannenstemmen die dingen omroepen voordat een attractie begint. Het heeft wel wat, vind ik zelf altijd. Dit jaar besloot ik om op pad te gaan met mij camera, ik focuste me vooral op de lichtjes, omdat ik dit zelf het leukste gedeelte vind.

Enjoy!

Liefs,

Kyra.

kermisfoto

Geef een reactie

