Create it your way TAG

Eerlijk gezegd, had ik tot voor kort nog nooit gehoord van deze tag. Jammer, want hij is ontzettend leuk. Ik kon mijn fantasie goed laten gaan en mijn antwoorden zijn soms misschien een beetje vreemd.. Oops. Ik heb in ieder geval plezier gehad in het maken van deze tag en ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden om te lezen.

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Kerstmis geur, ik kan er geen andere naam voor bedenken. Maar hoe lekker zou het zijn als er een geurkaars was die rook naar de kerstboom, openbaar en warme chocomel. Stel je voor dat je huis daar het hele jaar lang na zou kunnen ruiken, dat zou toch geweldig zijn! Als iemand deze geurkaars zou kunnen ontwerpen zou ik elke dag op bezoek komen omdat je huis zo gezellig ruikt.

create it your way foto 1

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Zwart met sterke een rode glans, dit lijkt me heel erg mysterieus en mooi. Ik zie het al helemaal voor me. Wauw.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Een product tegen wallen onder mijn ogen dat niet in mijn lijntjes gaat zitten. Dit zou zoveel schelen, want nu zie ik er altijd moe uit en is het erg moeilijk om dat goed te corrigeren.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Ik zou waarschijnlijk een biografie schrijven met een stukje fantasie erbij. Het klinkt misschien egocentrisch, maar ik vind het leuk om over mezelf te schrijven. Mijn gedachtes zijn zo ruim dat ik eigenlijk altijd wel iets in mijn hoofd heb waar ik over kan schrijven. Daardoor zou het een heel erg puur boek worden, dat zou het denk ik minder zijn als ik over iemand anders schreef.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Johnny Depp zou er sowieso in spelen, voorderest zou ik denk ik beginnende acteurs een kans geven. En de film zou natuurlijk een verfilming zijn van mijn boek, maar het lijkt me eigenlijk ook wel heel leuk om gewoon een hele rare film te maken. Met fantasiedingen waar nog nooit iemand over heeft nagedacht en een eigen magische wereld ontwikkelen.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Ik zou een sfeerwinkel beginnen, allemaal leuke kaarsjes en geurtjes en dingen die sfeer geven aan een huis. Lijkt me superleuk!

 

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Een robot die alle spullen kan vinden die ik kwijtraak. Stel je voor ; je bent je mobiel kwijt, roept je robot en binnen 1 minuut brengt hij je mobiel terug. Ideaal toch? Ik denk dat dit slechts bij een droom gaat blijven helaas..

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Hetzelfde als de robot, mag dat? Een app die je precies kan vertellen waar je spullen liggen. Ik ben zo slordig dat ik elke dag wel iets kwijtraak.. Slechte eigenschap, oops.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?

In het “echte” leven ben ik er altijd heel erg tegen als ze dieren gaan fokken zodat ze er anders uit gaan zien. Maar, ik ga nu toch even zelf een dier bedenken. Hoe cool zou het zijn als je een huiskat zou kunnen maken zo groot als een giraffe. En dan heel fluffy en pluizig. Kennen jullie avatar? Zo’n dier als Appa zou het dan worden. Oh oh, dat zou leuk zijn.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?

Ik zou geen nieuw vak willen toevoegen, mijn opleiding is zo leuk dat ik eigenlijk alle vakken heb die ik zou willen. Ja, dit klinkt stom, maar mijn opleiding is echt enorm leuk.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Kersen met witte en bruine chocolade, dit zal vast wel bestaan maar ik heb het nog nooit gehad en het lijkt me enorm lekker.

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?

Ik vind de smaak van aarbeien smoothies zo lekker, maar ik hou niet van de losse deeltjes die erin zitten en dat het zo moeilijk drinkt. Dus ik zou een drankje ontwerpen die smaakt als een aarbeien smoothie, maar drinkt als frisdrank.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Facepalm Emoji, dat zou handig zijn. Ik zou hem vaak kunnen gebruiken, maar mijn vrienden zouden hem nog vaker naar mij kunnen sturen denk ik.. hahaha.

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Het zou in een cowboyachtig gebied staan of vlak bij zee, het liefste een soort van boerderij met veel dieren. Het huis zelf hoeft niet heel groot te zijn, maar ik wil wel een mooie tuin. In het huis zelf moet een mooie openhaard zijn en het moet er knus uitzien, dus veel warme kleuren.

 

Als je deze tag over wil nemen, dan mag dat natuurlijk! Ik zou het al helemaal leuk vinden als je een reactie zou achterlaten met een link naar jouw create it your way tag. Ik ben benieuwd!

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

