De leukste laptop van de klas

Ja, die titel gaat zeker naar mijn laptop. Wie wil er nou geen disney-macbook, nou ik wilde dat zeer zeker wel! Wil je weten waar je deze sticker kunt kopen? En hoe ik heb op mijn laptop heb geplakt? Dat ga ik jullie allemaal vertellen in dit artikel!

Omdat ik een creatieve opleiding volg (mediavormgeving) werd het aangeraden om een macbook aan te schaffen, ik weet dat veel mensen tegen apple zijn en ook veel mensen ervan houden. Het is een kwestie van smaak, maar als je je laptop wil “pimpen” is het wel ideaal om een macbook te hebben. Dit is zo’n bekend en populair merk dat er heel veel variatie is in stickers en andere leuke opmaak voor je laptop. Zo kun je je eigen laptop nog leuker maken, i like it!

De website waar ik mijn sticker op heb gekocht was etsy.com, als je de zoekterm “macbook stickers” intoetst heb je al heel veel resultaten. Nu is het zoeken maar! Ik twijfelde persoonlijk erg tussen deze twee :

blogsticker blogsticker2

Ik ben altijd een fan geweest van disney, vandaar deze keuzes. Ook vond ik het leuk dat ze de appel van apple echt vasthouden, dat vond ik wel apart. De reden dat ik uiteindelijk alsnog voor de kleine zeemeermin koos was simpel : Let eens op de handen van de twee prinsessen. Zien jullie wat ik bedoel? Sneeuwwitjes hand zit er net niet mooi omheen, dat vond ik toch wel zonde. Terwijl die van de kleine zeemeermin prachtig aansluit.

Ik ben een heel onhandig persoon en met zo’n dure laptop had ik er sowieso al een beschermhoes omheen gedaan een “speck”. Doordat dit een doorzichtige is, zie je hem bijna niet zitten. Het valt alleen een beetje op omdat hij heel erg glanst, maar hey, safety first! Juist omdat er al een hoes omheen zat vond ik het niet zonde om er een sticker overheen te plakken. Want het zou zonde zijn als je je sticker beu bent en je dan allemaal plakrestjes op je mooie macbook hebt zitten..

Vandaar raad ik het je heel erg aan om je sticker op een beschermhoes te plakken in plaats van op je laptop zelf. Ook voor andere laptop zijn er natuurlijk heel veel stickers op etsy.com, dus ook dan is het zeker de moeite waard om eens te kijken.

Ik ben zelf niet zo’n held met stickers “bobbelloos” plakken, vandaar dat mijn vriend me hielp. Gelukkig! En het resultaat is prachtig :

10676512_10203893037318720_2014904481_o

( Sorry, de glans verpest de foto een beetje.. Maar je snapt het idee. )

Liefs,

Kyra.

Geef een reactie

