Oldskool lady

Van die dagen met creatieve ingevingen, ja, daar hou ik van. Lekker op bed zitten tekenen is een van de dingen die ik het liefste doe. De tekening hoeft niet perfect te worden, mijn belangrijkste doel is om ervan te genieten en lekker tot rust te komen. Ondanks dat de tekening die ik vandaag maakte niet perfect is, ben ik er toch redelijk tevreden over. Ik teken niet vaak oldskool dingen, maar mijn doel is om dat wel meer te leren. Ik vind het een interessante stijl en heb er ook vaak over nagedacht om zo’n soort tattoo te nemen. 

Waar ik in deze tekening vooral de nadruk op probeerde te leggen was het haar, de rest heb ik al vaker getekend, maar zulk haar vind ik altijd zo mooi. Dat MOEST ik ook leren, vandaar mijn eerste serieuze poging. Wat vinden jullie ervan?

tekening

Geef een reactie

