Lekker creatief

tumblr_n4g41xJmQR1r5ret1o1_1280

Wie kent dat niet? Je gaat op vakantie en wacht op je koffer, maar je vindt hem niet meer. Je hebt er een labeltje aan gehangen, maar ook deze kun je niet meer vinden. -Zucht- Had je nou maar geen zwarte koffer. Gelukkig heb ik de oplossing voor dit probleem!

Wat ik heb gedaan : Ik kocht een zwarte koffer bij de kringloopwinkel. Hier heb je veel keuze uit koffers, dus je kunt zelf je ideale maat kiezen. Vervolgens schilderde ik er met acryl verf op, de ene koffer is van plastic en de andere van leer. Dus ik denk dat het eigenlijk op elk materiaal gedaan kan worden.

Toen ik met de bus op vakantie ging moest iedereen enorm lang zoeken totdat ze hun koffer hadden gevonden, maar ik had een koffer bij me met enorme pinguins erop. Nou, die had ik zo terug gevonden. Ik kreeg er ook veel complimentjes over en ik dacht ; misschien is het wel een leuk idee om met de wereld te delen. Vandaar dat ik er een post overschrijf, want ik heb het eigenlijk nog nooit echt eerder gezien.

Dit koffer is van leer ; 

 

tumblr_n4g41xJmQR1r5ret1o1_1280

 

En deze is van plastic, deze is iets groter en heeft wieltjes. Daardoor is hij handiger, maar die andere is echt mijn favoriet. (Sorry er zijn al een paar stukjes verf vanaf omdat ik hem al meerdere keren mee heb gehad op vakantie.)

IMG_6058

En nog een foto om het verschil in grote te laten zien.

IMG_6057 2

Maar wat als je nou niet zo goed bent in schilderen of geen inspiratie hebt? Op youtube staan veel (makkelijke) tutorials van leuke schilderen. En anders schilder je toch gewoon leuke hartjes en bloemetjes op je koffer? Lekker girly.

Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze tips!

Liefs,

Kyra. 

Geef een reactie

