Jarig!

Mijn verjaardag.. Ik weet niet zo goed hoe ik me daarbij voel. Van de ene kant is het mooi om weer een jaar ouder te worden, maar van mij hoefde het niet zo snel te gaan. Ik ben inmiddels alweer 18 jaar. (Ik was al jarig op 28 juli dus dat is inmiddels al weer een tijdje geleden) Ik heb er heel lang over getwijfeld om een verjaardagsfeest te houden, maar ik hou er persoonlijk niet zo van om veel te organiseren. Vandaar dat ik met een klein groepje vrienden ben gaan wandelen met ezels.. Ja, dat lees je goed. Ik ging met mijn verjaardag wandelen met ezels. Het klinkt misschien heel stom, maar ik heb het echt heel erg leuk gehad. Doordat ik het midden in de vakantie vierde konden veel mensen niet komen, maar eigenlijk vond ik dat helemaal niet zo erg. Ik heb ervan genoten en de mensen die er waren ook. En ohhh, wat hou ik van dieren. Ezels zijn na mijn mening zulke speciale dieren, ze voelen je echt aan en doen niks waar ze zelf niet achter staan. Ze zijn erg gehecht aan hun eigenaar en zijn lief voor je als je dat ook voor hen bent. Speciale eigenschappen die deze dieren zo mooi maken.

 

Geef een reactie

