Harry Potter studios!

Ik ben hier helemaal vergeten over te bloggen en ondanks dat het inmiddels alweer een tijdje geleden is wil ik het er toch nog even over hebben. Ik ben naar Londen geweest met mijn vriendje, we hebben daar veel leuke dingen gezien en gedaan. Maar de dingen die de meeste indruk op mij hebben gemaakt waren het Sint James Park, omdat je hier eekhoorns kon aaien. En de Harry Potter studios. Ik ben al sinds dat ik een heel klein meisje was fan van Harry Potter. Bij veel jongeren uit deze generatie is het gewoon een deel van hun jeugd. Vandaar dat het voor mij zo speciaal was om hierheen te gaan.
Met de metro moesten we vanuit het centrum van London een halfuurtje reizen om in Watford te komen, want dit is waar de studio ligt. Vervolgens werden we vanuit het station opgehaald met een speciale Harry Potter bus, in deze bus werd een filmpje afgespeeld waarin een paar dingen verteld werden (door acteurs van de films).

Eenmaal aangekomen bij de ingang van de Studios stonden daar de beelden van het schaakspel dat werd gebruikt in de film. We waren nog niet eens binnen geweest of ik was nu al onder de indruk. De beelden waren enorm groot.

Toen ik eenmaal binnen was heb ik zoveel gezien dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen! Alle maskers en kostuums waren daar, ook alle zalen en kamers kon je bekijken. Ook was er een greenscreen waar je een grappige foto kon laten maken, dit moest ik natuurlijk doen!

Ik zal nog een aantal foto’s bij voegen van dingen die er te zien waren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er staat ook een filmpje online van mijn stedentrip naar London!(hier staan ook beelden in van de Harry Potter studios)

https://www.youtube.com/watch?v=Vbdgqn9uiNo&list=UU_x6Tb-Xdy_P876jycGI-Ew

 

2 thoughts on “Harry Potter studios!

    • Ja, is echt een aanrader! Een tip : je moet er wel vroeg bij zijn met kaartjes kopen, want ze zijn echt al weken van te voren uitverkocht.. Helaas. Maar als je een keer naar londen gaat, en je houdt van harry potter, is het het zeer zeker waard. Ik heb er echt de tijd van mn leven gehad.

      Like

Geef een reactie

