De perfecte bolhoed.

Wie heeft dat nou nooit? Die dagen waar je haar niet wil meewerken. Of van die dagen waar je een saaie outfit uit de kast haalt en het leuker wil maken met een accessoire of een leuke haarstijl. 

Soms heb je er gewoon even geen tijd voor om uitgebreid accessoires te zoeken, bijvoorbeeld als je ergens op tijd moet zijn.

Voor dit soort dagen was ik opzoek naar een bolhoed, makkelijk op te doen en het maakt een groot verschil in je outfit. Helaas hadden alle hoeden die ik gevonden had een te grote band, waardoor het voor mij meer een strandhoed dan een casual hoed was. Gelukkig vond ik bij de H&M het perfecte bolhoedje! De kleur zwart was helaas niet meer in mijn maat, maar deze donker rode kleur vond ik ook erg mooi. De prijs was ook een meevaller, namelijk 10euro. Tegenover alle andere hoeden die ik had gezien was dit zeker een financiële meevaller. De kleur is ook erg makkelijk te combineren en hij past erg goed bij mijn haarkleur. Oh, wat hou ik van de H&M!

strand en ezels 210

3 thoughts on “De perfecte bolhoed.

Geef een reactie

